Rabu, 04 November 2015

Apabila Doktor A Kata "Saya Boleh Penyembuhan spondylosis serviks Anda"

Apabila Doktor A Kata "Saya Boleh Penyembuhan spondylosis serviks Anda"

Hasil daripada isteri saya yang dipaparkan di TV di Thailand, beliau telah dihubungi benar-benar tiba-tiba, oleh Doktor di Phuket - Thailand.

Doktor ini yang akan kekal tanpa nama buat masa ini, adalah sangat bersimpati dan sepenuhnya memahami penderitaan isteri saya dan mahu membantu. Beliau memberitahu isteri saya bahawa dia pasti dia boleh membantu dia boleh menyembuhkan spondylosis beliau dan mahu beliau untuk melawat beliau di klinik beliau di Phuket dan dia sama sekali tidak membuat apa-apa caj bagi perkhidmatannya, tetapi hanya meminta isteri saya "Membuat Merit "di kuil ketika dia datang melawat Chiang Mai. Jika anda tidak biasa dengan Thailand, Thailand adalah sebuah Negara terutamanya Buddha dan "Membuat Merit" adalah satu cara mengerjakan sembahyang dan terima kasih kepada Buddha dan sami-sami di Kuil pelbagai. Chiang Mai di Utara Thailand dan mempunyai lebih banyak kuil daripada mana-mana wilayah lain di Thailand.

Ragu-ragu

Tidak perlu dikatakan, kedua-dua isteri saya dan saya sendiri sangat ragu-ragu mengenai dakwaannya, tetapi tidak boleh mengabaikan hakikat bahawa dia berkata dia boleh membantu dan tidak akan mengenakan bayaran. Ini jelas membawa kepada kita cuba untuk menyelidik Doktor untuk melihat jika sebenarnya beliau mempunyai reputasi yang baik atau tidak. Kerana ia berlaku, kita mempunyai rakan yang tinggal di Phuket dan dia mampu untuk melakukan penyelidikan bagi pihak kami. Kami sangat gembira untuk mengetahui bahawa Doktor ini mempunyai reputasi yang sangat baik dan dia melayan ramai warga asing dari seluruh dunia di klinik beliau untuk pelbagai penyakit.

Kami memutuskan bahawa kami akan mengambil dia pada tawarannya dan menghubunginya untuk membincangkan kedua-dua saya dan gejala isteri saya dan untuk membantu dia, kita dikemukakan salinan kedua-dua imbasan MRI (yang kami ada di CD) sebelum melawat dia.

Oleh kerana isteri saya yang menjadi pegawai kerajaan di Thailand, ia adalah beberapa minggu sehingga kita dapat mencari masa untuk melawat dia .. kita hidup di Timur Utara dan Phuket ialah South - penerbangan 2 jam perjalanan dan kerana komitmen isteri saya, kita hanya mampu 3 malam jauh. Kami khuatir bahawa ia tidak akan menjadi masa yang cukup untuk rawatan doktor bagaimanapun, memberi jaminan kepada kita satu rawatan akan enough..and ini adalah selepas beliau telah melihat imbasan MRI !!

Hari Rawatan ini
Ketika kami tiba, kami terkejut melihat bahawa Doktor adalah seorang pengamal dalam Terapi Komplementari - Terapi Alternatif Combined, sesuatu yang kawan kita telah mengabaikan untuk memberitahu kami. Tidak ada yang kurang, kita kedua-duanya mempunyai minda terbuka diberikan dakwaan beliau, walaupun kita telah mencuba pelbagai terapi terlebih dahulu.

Selepas niceties pengenalan dan lain-lain, kami berdua duduk bersama-sama dengan Doktor dan dibincangkan dengan panjang lebar bagaimana Doktor mencadangkan untuk merawat bukan sahaja isteri saya, tetapi diri saya sendiri dan juga (yang merupakan satu kejutan kepada saya). Kami kedua-duanya mempunyai spondylosis serviks, tetapi pada tahap yang berbeza dan Doktor mengakui ini dengan memberitahu kita bahawa akan ada sedikit perbezaan dalam rawatan.

Apabila ditanya mengapa dia akan menerima kita secara percuma, Doktor menjelaskan bahawa dia mendapat yang besar banyak pesakit dari seluruh dunia dengan penyakit yang berbeza-beza dan lain-lain termasuk sama kepada diri kita sendiri tetapi biasanya, ia adalah satu proses cuba jaya berdasarkan 20 tahun pengalaman diagnosis dan rawatan. Dengan kami, ia nampaknya berbeza, kami mempunyai keadaan perubatan yang disahkan dengan imbasan MRI untuk membantu dalam rawatan beliau. Pada ketika ini, ia adalah diperhatikan bahawa dia tidak mempunyai pengetahuan tentang MY leher Hurts laman web.

Rawatan
Berbekalkan imbasan MRI kami, Doktor dapat melihat tepat di mana beliau perlu melayan kami. Dia telah menghasilkan satu carta aliran - atau carta skematik tubuh manusia menunjukkan kord tulang belakang dan sistem saraf. Dengan mengikuti carta ini, dia dapat melihat lokasi tepat badan beliau perlu merawat (Bukan sahaja leher). Beliau juga menghasilkan beberapa carta lain yang dia lakukan seterusnya menjelaskan, tetapi saya mengabaikan untuk mengambil nota mental ini. (maaf)

Perkara pertama yang dia berkata yang saya dapati sangat mengejutkan, adalah bahawa dia telah menolak menggunakan akupunktur sebagai tidak akan ada manfaat! Memandangkan hampir semua ahli terapi yang telah kita lihat sebelum ini, telah menganjurkan menggunakan akupunktur, kita dapat melihat dengan serta-merta, yang Doktor ini telah menggunakan pendekatan yang berbeza.

Terapi alternatif berikut telah digunakan dalam perintah itu mereka disenaraikan:

Manual daya tarikan leher
Manipulasi (disamakan dengan terapi Chiropractic)
Leher otot relaxant (siri 6 suntikan bukan steroid ke dalam acupoints di leher)
Bekam
Perubatan herba
Semua di atas selain dari Perubatan Herba, telah digunakan apabila merawat kedua-dua isteri saya dan saya sendiri, tetapi untuk darjah dan proses rawatan seluruh berbeza berlangsung kira-kira 1 jam untuk setiap daripada kita. Kami diberitahu bahawa kami tidak memerlukan apa-apa rawatan lanjut dan ia akan menjadi kira-kira tujuh hingga sepuluh hari sebelum kita mula berasa manfaat. Kami kemudiannya diminta untuk kembali ke klinik sebelum penerbangan kami rumah jika mungkin, supaya

Dia boleh memberikan kita beberapa perubatan herba dan
Dia boleh melihat bagaimana kita bertindak balas kepada rawatan.
Kami telah kembali ke klinik seperti yang diminta dua hari kemudian sebelum penerbangan kami dan menerima rawatan lanjut dari "cengkaman leher" - "Manipulasi" dan "leher otot relaxant" dan isteri saya telah diberi kursus perubatan herba untuk mengambil.

Pada meninggalkan, Doktor lagi memberi jaminan kepada kita bahawa kita akan dapat melihat manfaat yang luar biasa dalam masa dan disyorkan bahawa kita terus dengan cengkaman leher sekali seminggu.

Ringkasan
Ia adalah 3 hari sejak rawatan terakhir kami dan kesakitan daripada terapi bekam itu telah ditamatkan tetapi sakit umum yang berkaitan dengan spondylosis serviks masih kekal.

Kami masih tetap ragu-ragu dan lagi harapan.

Doktor telah membuat beberapa tuntutan yang sangat berani dan atas sebab ini, kita tidak akan menyiarkan nama-Nya atau mengenal pasti klinik beliau sehingga selepas satu tempoh masa telah berlalu, apabila mudah-mudahan, kita akan dapat melaporkan hasil yang positif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar