Rabu, 04 November 2015

Sound Therapy untuk Kesihatan dan Kesejahteraan - Penyelesaian Masalah Tekanan moden kami

Sound Therapy untuk Kesihatan dan Kesejahteraan - Penyelesaian Masalah Tekanan moden kami

Terapi bunyi adalah pilihan yang sangat baik untuk orang yang mencari yang berkesan, kaedah semula jadi penyembuhan tanpa sebarang kesan sampingan. Walaupun terapi ini telah digunakan untuk generasi, ahli-ahli sains moden hanya mula menyedari ciri-ciri berguna itu. Terapi dengan variasi yang boleh digunakan untuk merawat sejumlah besar isu-isu kesihatan. Satu permohonan popular menggunakan garpu penalaan. Garpu penalaan mempunyai berat melekat pada satu hujung telah digunakan oleh pengamal canggih untuk memudahkan pesakit untuk menyerap getaran dengan ciri-ciri penyembuhan. Ini jenis terapi cuba meniru teknik akutekanan. Dalam kes ini, mata penyembuhan disasarkan tanpa menggunakan jarum. Jadi terapi ini tidak membawa badan dalam hubungan secara langsung dengan mana-mana surat cara, sekalipun. Sesi terapi bunyi, selain daripada menjadi santai, juga agak berkesan dan mempunyai kesan jangka panjang.

Objektif mana-mana terapi bunyi adalah dengan menggunakan gelombang bunyi untuk membawa badan yang terjejas kembali kepada irama semula jadi. Anda mungkin telah sedar bahawa getaran negatif yang berpanjangan disebabkan oleh tekanan, kemarahan atau takut banyak boleh memberi kesan bukan sahaja badan anda, tetapi juga orang di sekeliling anda. Perasaan ini adalah betul-betul bertentangan dengan positif, perasaan tenang yang semua orang mahu mengalami dalam kehidupan. Untuk sebahagian besar, ia adalah amat sukar untuk menyesuaikan getaran mereka sendiri. Itulah di mana terapi bunyi, menggunakan nilai bunyi resonans dan percanggahan, datang ke dalam bermain. Ia akan cukup untuk mengatakan resonans yang membawa rasa yang dalam penyegerakan dengan diri dan orang di sekeliling kita. Sebagai contoh, anda mungkin mengalami rasa panas ketika bertemu seseorang buat kali pertama. Ini adalah resonans. Sebaliknya, percanggahan melambangkan ketidakseimbangan. Kedua-dua daya bertentangan dikenali sebagai yin dan yang. Terapi bunyi mempunyai terapeutik yang lain menggunakan selain daripada menangani isu-isu kesihatan. Walau bagaimanapun, matlamat masih tidak berubah, yang bermaksud untuk membawa keseimbangan harmoni dalam tubuh manusia.

Anda mungkin sedar dan anda mungkin bersetuju bahawa ia adalah amat penting bagi kita untuk mendapatkan perasaan aman, terutamanya dalam keadaan tertekan. Ia berjumlah membangun rasa yang menarik dan menggunakan tenaga penyembuhan setiap kali kita memerlukannya. Ia sudah diketahui bahawa orang-orang yang kekal memberi tekanan kepada jangka masa yang panjang dan tidak mempunyai kebolehan untuk mengurangkan ia mendedahkan diri kepada pelbagai masalah kesihatan. Terapi bunyi yang mantap, jawapan selamat dan berguna kepada orang mengalami tekanan tinggi, atau melalui fasa sukar dalam kehidupan. Secara keseluruhannya, alat yang digunakan untuk melegakan tekanan tidak benar-benar perkara itu. Terapi boleh menggunakan loceng, mangkuk kristal, gong, garpu penalaan atau mana-mana alat itu, atau gabungan alat ini. Penyembuhan bunyi boleh menyebabkan kesan yang sangat membina untuk melegakan tekanan dan membawa perasaan keamanan dalam kehidupan kita. Jika tiada langkah-langkah pemulihan yang diambil untuk menghilangkan tekanan yang berterusan, ia boleh menjadi agak berbahaya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar