Rabu, 04 November 2015

Papaya Leaf - New Penyembuhan Alternatif Untuk Kanser

Papaya Leaf - New Penyembuhan Alternatif Untuk Kanser

Satu kajian yang dijalankan di University of Florida (oleh Doktor Nam Dang dan pasukannya) bersama-sama dengan rakan-rakan mereka di Jepun, didokumenkan bahawa daun buah betik yang sama boleh membantu dalam pencegahan dan mengubati beberapa jenis kanser. Maklumat ini datang ke hadapan selepas ia telah mendapati bahawa daun betik boleh memegang kepentingan penting kebolehan melawan kanser.

Ekstrak daun betik kajian yang terlibat, siapa yang anti-kanser yang kuat menunjukkan tahap yang cemerlang kejayaan apabila digunakan untuk pelbagai tumor makmal-tumbuh. Ia juga menyatakan pada masa yang sama bahawa tahap kejayaan apabila menggunakan ekstrak daun betik incremented sebahagian besarnya sebagai dos yang lebih besar telah digunakan.

Lebih sepuluh jenis kanser yang berbeza juga didedahkan sebagai yang dilaksanakan (dengan cara yang positif di mana semua jenis kanser menunjukkan memperlahankan pertumbuhan) apabila ekstrak daun betik telah digunakan terhadap mereka. Ini termasuk: Kanser payudara, kanser serviks, kanser kolon, leukemia, penyakit hati, kanser paru-paru, limfoma, kanser ovari, kanser pankreas, dan kanser perut.

Doktor Nam Dang dipetik sebagai berkata "Berdasarkan apa yang saya lihat dan dengar dalam persekitaran klinikal, tiada siapa yang mengambil ekstrak ini mengalami keracunan dibuktikan Ia seolah-olah seperti anda boleh mengambil ia untuk masa yang lama -.. Selagi ia berkesan"

Ia adalah kali pertama bahawa penyelidikan telah dapat menunjukkan bahawa ekstrak daun betik merangsang pengeluaran sitokin Th1-jenis (dianggap sebagai molekul isyarat utama yang penting bagi mengawal selia sistem imun badan). A rangsangan kepada sistem imuniti ditunjukkan untuk membantu mengubati keadaan seperti: penyakit autoimun (penyakit yang timbul daripada tindak balas imun yang tidak normal tubuh daripada bahan-bahan dan tisu yang terdapat di dalam badan [autoimun]), dan keradangan.

Ia telah lama diketahui sifat berfaedah ekstrak daun betik untuk melawan penyakit; Walau bagaimanapun, kajian yang dibuat oleh Doktor Nam Dang dan kolej dari Jepun benar-benar telah menekankan betapa pentingnya seperti daun dalam penyelidikan kanser, dan penyelidikan untuk pelbagai penyakit lain juga. Keputusan telah dianggap sebagai penting dan utama hebat dasar dalam memerangi kanser.

Daun betik boleh didapati di kedai-kedai kesihatan yang paling baik dalam bentuk kapsul, kering-daun, teh (uncang), serbuk, dan berwarna (produk berasaskan alkohol terbitan daripada herba segar). Ia dianggap sebagai suatu cabutan amat selamat digunakan, dan akan dianggap sebagai tambahan yang sangat baik untuk mana-mana anti-kanser diet setiap hari. Kajian telah menunjukkan bahawa ekstrak daun betik menawarkan kesan sampingan hampir sifar apabila dimakan dengan cara yang stabil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar