Rabu, 04 November 2015

CCSVI dan LYME Connection

CCSVI dan LYME Connection

CCSVI - kronik Serebrospina Vena Kekurangan adalah suatu keadaan yang dalam tempoh empat tahun yang lalu telah ditemui untuk dikaitkan dengan pelbagai Schelorisis (MS) oleh Dr. Paulo Zamboni pada tahun 2008 selepas 10 tahun penyelidikan. Ia begitu baru; mereka tidak pasti apa yang menyebabkan ia dan bagaimana untuk mengelakkan ia. Perkiraan berkenaan dengan Lyme adalah bahawa bakteria atau jangkitan bersama menyebabkan beberapa jenis bahan melekit yang cinches ke bawah aliran vena di dalam otak.

Di Amerika Syarikat, kes pertama protokol rawatan CCSVI telah dipelopori oleh Dr. Michael Dake Universiti Stanford. Dr. E. Mark Haacke Wayne State University, McMaster University, Otak Institut badan, dan Institut MRI Penyelidikan Bioperubatan, berada di barisan hadapan untuk membangunkan protokol pengimejan CCSVI, dan, terutamanya besi kuantifikasi. Dr. Robert Zivadinov daripada Analisis Buffalo Neuroimaging Center di University of Buffalo mengetuai ujian klinikal menguji hubungan antara CCSVI dan MS, dan keberkesanan rawatan CCSVI (dari CCSVI Alliance).

Ini arkitek di pinggir pemotongan penemuan perubatan telah direka perisian dan ultrasound MRI komponen untuk mencari dan mendiagnosis CCSVI. Jadi mengapa tidak boleh saya hanya berjalan ke mana-mana kemudahan MRI dan meminta mereka untuk mencari CCSVI? Well, pertama sekali mereka perlu tahu apa itu dan bagaimana untuk mencarinya. Walaupun mereka sudah biasa dengan CCSVI, mesin MRI mereka tidak "diprogramkan" untuk mencari ia.

Bergantung kepada di mana anda berada di negara ini, ia akan menjadi sukar untuk mencari seorang doktor yang telah pernah mendengar isu ini. Mencari seseorang yang boleh kemudian benar-benar merasa satu lagi cabaran sepenuhnya. Ramai orang bertanya mengapa saya bukan sahaja terpaksa pergi sepanjang jalan ke Las Vegas untuk membetulkannya, tetapi juga suatu kemudahan MRI untuk menemuinya. Oleh kerana saya terpaksa mencari tempat yang bercakap "bahasa" dan memahami apa yang mereka telah pun mencari di tempat pertama. Penyelidikan tempat melaksanakan campur tangan ini dan protokol dan panggilan dan bertanya soalan. Perisian MRI digunakan untuk mencari CCSVI hanya digunakan dalam beberapa kemudahan yang di negara ini.

Pusat rawatan saya pergi ke Las Vegas telah direka dan diprogramkan oleh Dr. Haacke. Mereka bekerja bersama-sama dengan pesakit luar kemudahan pembedahan di mana pakar bedah CCSVI yang mendapat pengalaman beliau MS pesakit di Buffalo, NY.

Terdapat hanya beberapa pakar bedah di seluruh negara (Newport Beach, CA, Las Vegas, NV dan Atlanta, GA) sebenarnya membetulkan CCSVI dan dalam 2 tahun yang lalu, mereka sedar ada crossover dari MS untuk Lyme dan neurologi yang lain syarat-syarat. Pakar bedah di Las Vegas yang melakukan pembedahan saya telah melakukan pembedahan itu pada beribu-ribu pesakit MS, tetapi hanya segelintir daya terhad Lymies. Ia adalah bahawa baru. Tetapi, ia yang telah berjaya.

Sekarang masukkan Lyme ke dalam teka-teki CCSVI dengan pengenalan Dr. Dietrich Klighardt. Dr. Klinghardt MD, PhD, adalah Pengasas Akademi Klinghardt (AS), American Academy of Therapy Neural, Pengarah Perubatan Institut neurobiologi, dan doktor utama di Sophia Institut Kesihatan, bertempat di Woodinville, Washington. Beliau juga merupakan Pengasas dan Pengerusi Institut Neurobiologi (Jerman) dan (Switzerland). Klinghardt Academy (Amerika Syarikat) mengajar pelajaran ke dunia berbahasa Inggeris pada campur tangan biologi dan teknik penilaian autonomi Ujian Tindak Balas.

Dalam "A Look Deep Beyond Lyme" dari tahun 2011 di Redmond, WA. - Dr. Klinghardt bercakap mengenai CCSVI dan LYME.

· Dr. Klinghardt telah menyaksikan CCSVI dalam 100% pesakitnya diuji MS, pesakit autisme, pesakit Parkinson, pesakit ALS, dan pesakit Lyme.

· Terdapat 5 parameter yang melihat semasa penilaian CCSVI. Dalam MS, 2 of 5 sering diperhatikan. Di Lyme, ia telah menjadi lebih dekat dengan 4 5 dan autisme, ia sering 5 5. Lyme terbaik pesakit setakat ini adalah 3 5. pesakit Lyme, secara purata, ujian lebih teruk daripada pesakit MS.

Saya semakin baik tetapi secara berterusan perempuan murtad dan jantung berdebar-debar dan sakit dada semakin sangat sengit lebih baik saya rasa. Ia bukan sehingga selepas saya menjalani pembedahan ini dilakukan bahawa pemulihan sebenar saya bermula, kerana rawatan Lyme itu tidak sampai ke otak saya kerana aliran darah yang tidak mencukupi.

Memandang serius perkara ini dan mencari seorang doktor yang memahami ia. Saya tidak tahu peratusan sebenar, tetapi hampir separuh daripada Lymies saya temui mempunyai CCSVI dan kira-kira satu perempat mempunyai ia cukup buruk seperti saya untuk memerlukan rawatan.

Secara khusus, Dr. Zamboni hipotesis bahawa CCSVI boleh merosakkan tisu CNS dalam pelbagai cara, terutama dengan melanggar halangan otak darah tertekan, diluaskan, dan radang saluran darah, dan bocor besi dan antigen lain ke dalam tisu-tisu yang berhampiran. Pasukannya mula merawat pesakit MS dengan teknik yang dikenali sebagai Percutaneous Balloon Angioplasty (PIBG).

Hari ini, berdasarkan penemuan Dr. Zamboni dan teori CCSVI, doktor di Amerika Syarikat, Eropah, Asia Selatan, dan Timur Tengah telah mula merawat halangan vena dengan menggunakan sama ada PIBG, stent, atau kedua-duanya. Selanjutnya, penyelidikan bebas sedang dilakukan cuba untuk mengesahkan, atau menafikan, hubungan antara CCSVI dan MS serta keberkesanan rawatan CCSVI. (Dari CCSVI Alliance)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar