Rabu, 04 November 2015

Pemulihan Semulajadi Untuk Perangi Serangan panik Dalam Kanak-kanak

Pemulihan Semulajadi Untuk Perangi Serangan panik Dalam Kanak-kanak

Serangan panik adalah takut sengit tiba-tiba, teragak-agak, kelesuan, takut atau keganasan, bimbang, dan banyak tanda-tanda negatif yang lain seperti sesak nafas, dan lain-lain gejala fizikal yang mengiringi serangan itu termasuk, kegelisahan, berpeluh, insomnia, yang cranked sehingga menewaskan jantung, sakit dada, loya, dan / atau cirit-birit. Ini berlaku disebabkan oleh rangsangan hormon adrenal oleh kelenjar adrenal. Ini adrenalin dirembeskan mendapat badan anda dalam keadaan dipam, yang biasanya baik lagi kadang-kadang menyebabkan bimbang. Satu kejadian yang kerap berlaku serangan seperti itu boleh mendapatkan sukar untuk menguruskan. Di peringkat yang lebih kronik dan lebih pendedahan kepada serangan panik yang teruk boleh membawa kepada serangan kebimbangan.

Ubat serangan panik Alternatif untuk kanak-kanak:

o Kava: Menggunakan herba semulajadi seperti Kava berfungsi dengan baik sebagai alternatif rawatan kepada mereka berbanding dadah berorientasikan kimia. Kava terkenal dengan kesan menenangkan dan memegang benar-benar sifat penyembuhan. Adalah disyorkan untuk bermula pada penggunaan Kava pada menangkap gejala pertama serangan.

o Valerian Root: Secara tradisi, Valerian telah ditetapkan sebagai sedatif semula jadi untuk membantu melonggarkan sistem saraf pusat dalam dos yang sederhana. Ia telah terbukti secara klinikal untuk menggalakkan bersantai dan keseimbangan emosi.

o Passion Flower: bunga memegang sebatian perubatan sering digunakan untuk berehat sistem saraf. Kuasa sihat dan positif bunga keghairahan membantu menangani, ketakutan, kebimbangan, keadaan tertekan fikiran, kegelisahan, dan lain-lain

o Rhodiola Rosea / Arctic Root: Kilang Arctic Root telah dilaporkan mempunyai sifat adaptogenic. Adaptogen adalah ejen yang dikenali untuk meningkatkan secara semulajadi ketahanan badan terhadap tekanan fizikal / emosi. A penawar yang baik untuk serangan panik.

o Winter Cherry Monograf: The mengukuhkan bahagian tumbuhan ini adalah akarnya. Akar pokok renek kecil ini diiktiraf bagi kualiti ubat secara semula jadi meningkatkan ketahanan badan. Ia juga dikenali sebagai pilihan yang sihat untuk membentuk imuniti seseorang.

Remedi yang dinyatakan di atas ini juga adalah untuk orang dewasa menghadapi serangan panik / keresahan. Namun, ia sentiasa sesuai untuk menggunakan ubat semula jadi untuk kanak-kanak menangani gangguan ini. Selain daripada penggunaan ini Ganti Pemulihan semula jadi, adalah penting bagi ibu bapa untuk memasukkan, rejim pernafasan, meditasi, perubahan dalam suasana, memastikan tidur yang cukup, membawa perubahan yang ketara dalam diet, mendapatkan nasihat perubatan herba, dan lain-lain Kanak-kanak itu mesti dapat dengan baik dijaga dan mesti berasa selamat di sekeliling ahli dia / dia menghabiskan sebahagian besar masa mereka dengan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar